NÁŠ PŘÍBĚH

Příběh naší agentury se začal psát v roce 2013, kdy se její zakládající členové dali dohromady díky společnému mezinárodnímu projektu. Petra, Moniku, Jakuba a Zdendu nespojoval pouze tento projekt, ale i bohaté zkušenosti v oblasti marketingu.

Společně viděli potenciál v propojování silných značek s kulturními a sportovními projekty, které návštěvníkům, a tedy i klientům, nabízely emoce a zážitky. A jelikož partnerství, respektive sponzoring, již dávno není pouze o umístění loga, začíná sílit myšlenka fullservisové marketingové agentury.

Naše první webové stránky
Naše první webové stránky
Zakládající členové
První týmová fotografie od Jiřího Turka

CONNECTING
BRANDS WITH EMOTIONS

Celkem samovolně vzniká claim CONNECTING BRANDS & EMOTIONS, ale co název? Mohli jsme se jmenovat všelijak. MOONWALK Promotion, RSVP Promotion, SMOKEY EYES, ale nakonec zvítězilo BOWTIE.

Myšlenka motýlku, který reprezentuje určitou galantnost, preciznost, ale zároveň něco, co vzniká díky propojení dvou částí nebo dvou konců, chcete-li, nás prostě bavila a perfektně symbolizovala to, co je naším smyslem.

CONNECTING BRANDS WITH EMOTIONSCONNECTING BRANDS WITH EMOTIONS
Motýlek ale dával i úžasnou platformu pro grafické znázornění a tak vzniká naše vlastní korporátní identita a s ní i logo, které s menšími obměnami vydrželo téměř deset let.

BRAND
SUPPORT

V prvním roce našeho fungování se nám daří pomoci vzniknout a vstoupit na trh několika lokálním značkám. Staráme se o marketing mezinárodnímu řetězci restaurací a launchujeme kompletní rebrand jedné z největších cateringových společností.

A přestože původní myšlenka, tedy propojovat značky s kulturními a sportovními akcemi, je stále aktuální, více se začínáme orientovat právě na vytváření a podporu brandů.

Launch-campaign pro značku FOREO
Launch-campaign pro značku FOREO
CONNECTING BRANDS WITH EMOTIONS
Naše kanceláře v pražských Dejvicích

360

Tým se postupně rozšiřuje a naše inhouse portfolio nástrojů a služeb, které v rámci 360 marketingu umíme našim klientům poskytnout, se může nazývat fullservisovým.

Spouštíme vlastní BOWTIE portál, který se stává zdrojem informací a mozkem naší organizace a který dodnes neustále rozvíjíme.

BOWTIE portál
Díky našemu Guest Management portálu jsme do dnešních dnů obsloužili přes 50 000 hostů

AUTOMOTIVE

Na konci našeho prvního roku získáváme velkou zakázku na uspořádání několikadenního mezinárodní automotive eventu, který je začátkem dlouhodobé spolupráci s tímto klientem i s několika dalšími v tomto segmentu.

A jelikož je event marketing nejen právoplatným členem integrované marketingové komunikace, ale i jednotlivé nástroje využívá, potvrzuje se správnost agenturní komplexity.

AUTOMOTIVE
Automotive se v průběhu let stalo naším core segmentem

A JAK TO
BYLO DÁL?

Dál jsme rostli a rostli, ale i se zmenšovali. Stěhovali jsme se do většího, ale byly i časy, kdy jsme se museli uskromnit…

Některé roky jsme strávili více času s projekty v zahraničí než doma, ale byl rok, kdy jsme byli jenom doma. Vyhráli jsme spousty tendrů, ale někdy se naše myšlenky zkrátka nelíbily. Vzniklo obrovské množství kreativních nápadů, ale taky z nás občas nevypadlo vůbec nic.

Tak jako tak, byla to prostě jízda.

A JAK TO BYLO DÁL?

Je to již 10 let co jsme jako jedna rodina

Ale pořád nás to baví jako na začátku a rozmanitost naší práce i soudržnost týmu nás nepřestává naplňovat.