Ještě stále
přemýšlíte?
Mrkněte se na naše realizované práce, a pokud se Vám bude to, co děláme, líbit, volejte, pište a pojďme společně vymyslet něco nezapomenutelného.
Tvoříme unikátní příběhy s pozitivní emocí.
Branding není pouze o vytvoření vizuální identity. Jde především o konzistentní budování důvěry a pozitivních emocí.
Brand development je plán rozvoje a řízení značky. Tento klíčový proces nastiňuje kroky, které podnikneme k vytvoření, udržení a rozvoji image vaší značky.
V rámci brand development pro vás uděláme analýzu značky, vytvoříme si jasnou vizi, která bude určovat její hodnoty. Součástí tohoto složitého procesu je i vývoj marketingové strategie a způsob, jakým bude značka komunikovat.
Dále implementace a propagace značky na trhu a s tím spojené veškeré reklamní materiály, webové stránky, obalové produkty, PR články, kampaně a další marketingové aktivity. Nezapomínáme také na monitorování a hodnocení všech našich kroků, abychom mohli strategii kdykoliv upravit a zvýšit její úspěšnost.
Brand identity je něco jako styl vašeho oblečení – jak vypadáte, co nosíte a jak se chováte. Pokud se oblékáte v barvách a stylech, které odpovídají vaší osobnosti, lidé vás budou snáze rozpoznávat a pamatovat si vás.
Je to vlastně souhrn vizuálních a textových prvků, které slouží k identifikaci a reprezentaci značky, a jejím cílem je vytvořit identitu, ideálně takovou, která je jedinečná, snadno rozpoznatelná a se kterou se vaše cílovka ztotožní.
Součástí identity je zejména logo, barvy, typografie, mood fotografie a další grafické či textové prvky. My vám to vše krásně zabalíme do přehledného manuálu, který bude k dispozici pro vás i vaše partnery, aby byla dodržena vizuální konzistence.
Nástroje pro budování značky pokrývají mnoho oblastí od těch menších, jako je třeba podpis v e-mailu, přes smart e-mailing, sociální média, eventy, různé kampaně až po softwarové a webové aplikace či platformy.
My vám pomůžeme najít ty pravé nástroje – přímo pro Vaši značku.
Za předpokladu, že máme promyšlenou strategii, definované cíle a vyladěnou identitu značky – můžeme se připravit na její premiéru.
Vaším cílem je vytvořit pozitivní dojem a silné pouto s potenciálními zákazníky. Naše know-how vám v tom dává velkou výhodu.
Pamatujte, vaše nová značka je pouze začátek. Je potřeba ji neustále monitorovat, řídit a vyvíjet tak, aby se přizpůsobovala měnícím se potřebám zákazníků a byla vnímaná pozitivně.
Je to zkrátka nikdy nekončící proces.